lauantai 17. marraskuuta 2012

1. Once upon a time...

Kynnet mitkä mä tein tänään, vaan miellyyttääkseni silmiä.  : D Oikeestaan halusin laittaa mustaa ja glitteriä, joten laitoin, ja kun kynnet nyt on kasvanut, niin tein tollasen ikään kuin ranskalaisen manikyyrin.
Moi,
On nyt ollut jo jonkin aikaa suunnitteilla tämän blogin aloittaminen parhaan ystäväni Sannen kanssa. Nyt sitten oli mukava perjantai-ilta aikaa. Harvinaista. No kuitenkin, ollaan Sannen kanssa vuoden 1996 lapsia ja tutustuttiin seitsemännellä luokalla yläkoulussa. Mielenkiintoista, kun meillä oli jo valmiiksi yhteistä historiassamme, tyyliin alakoulujemme väliset yleisurheilukisat. :)
  Sanne on mun mielestäni kova laittamaan kynsiä, pääosin tämä mun kynsienlaittointo on Sannelta lähtöisin. Mä todellakin olen vielä ihan amatööri tekemään hienoja kynsiä, mutta eiköhän se tästä kehity. Mä omistan myös UV-uunin, jolla teen geelikynsiä, nyt vain on sellainen tilanne, että multa puuttuu basegel kokonaan tällä hetkellä, ja pitäisi tilaus saada aikaiseksi, että voin taas jatkaa geelien maailmassa. Muutenkin lakkakokoelmani on aika mukavasti puutteellinen, mutta onneksi mulla on Sanne. <3
  Olen lukiolainen, kuten Sannekin, mutta eri lukioissa. Lisäksi mä omistan tangon, ja käyn tankotanssitunneilla. Sitten mä harrastan teatteria ja soitan pianoa. Mulla on 3 ihanaa kissaa. 3 nuorempaa ja 3 vanhempaa sisarusta. Ei tää blogi tule tällasta kirjoittamista varmaa jatkossa olemaan, kunhan nyt lisäsin vähän perustietoa.
Kirjottelen tänne taas pian lisää, niinkuin varmaan Sannekin. Öitä!<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti