tiistai 15. tammikuuta 2013

35.Brown nails with lines

Heips, on mun viime blogauksest  yli VIIKKO! Mun kynsille kuuluu 'huonoa'. Ne katkeili viime viikolla silleen kynsi per yö.  VOI EI! Mä en löydä järkkärii ku se on porukoilla. Otin nyt väliaikaisen kuvan mun rikkinäisel digikameral (Samsung<3 :/ ) vaihdan sen myöhemmin.
Ostin tänään myös 4 uutta kynsilakkaa. En pahemmin värejä vaan Golden Rose top coat superior gloss& plump ja 2 Wild mild nail art lakkaa ja extra strong Moda young - valkoisen. Niistäkin tulee kuvaa myöhemmin. Mun pitänee mennä nukkumaan pian, etten nuku 3. kertaa pommiin tällä viikolla.

Suorien viivojen teko vaatii vielä harjoittelua, muttei sitä saa harjoiteltua muutakun tekemällä.

Kynsissä mukana:
H&M nailpolish Dust & Diamonds
Wild Mild nail art pat 5
Wild Shine E449C
Hyi olkoon kun voi olla huono laatu!! Uusi kuva mahd. pian.

Itse en henkilökohtasesti ruskeasta pidä, mut tänään tuli vain sellainen fiilunki.

TÄSSÄ JÄRKKÄRIN LAATUA KÄYTTÄEN!

Klikkaa suuremmiks jos tarve vaatii ;) noi on kultaset noi raidat..
Lisäsin vielä tänään tuolla punaisella noi raidat. Tuli vähän raikkaampi.. huomenna kyllä uudet kynnet kunhan kerkeen, kun nä alkaa kuluu.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti