torstai 20. joulukuuta 2012

17. Removing nail polish

Hei, sori piti siis jo eilen postata, muttei netti toiminut.Mulla alkoi tänään joululoma <3 7. päivä mennää taas OPISKELEMAAN.. :D into kyllä jo hiipunut.

Tossa on nyt kuva tuto, joka mun piti jo eilen postata.
Miten poistaa kynsilakka suht. helposti joutumatta pahemmin hinkkaamaan. Tapa sopii erityisesti glitter-kynsiä varten, mutta tossa poistan viime vesimarmoroinnin.

1. Omast mielest elmukelmu on helpompi, mutta varmaan jakaa mielipitei, ku kelmu ei tartu jos se kastuu, mutta toteutan sen niin ettei kelmu kastu ja tukea voi antaa teippiä lisäämällä.
2. Mä revin aina yhestä vanulapusta viisi palaa ja sit revin kannet irti, että saan 10 kynteen.
3.Mulla on nyt tota ultra compactia, muttei se oo kyl mikää parhain mahdollinen, joten miramet ym. on ihan hyvii ja halpoja ja kyllä toikin tällä tyylillä työnsä tekee.
4. Oli vaativaa ottaa samaan aikaan kuva. :D Kastan ne tuolla tavalla.
5. Tuon voi tehdä toisillakin tyyleillä, tyyliin asettaa vanu toisella kädellä ensin kynteen ja vaan laittaa kelmun päälle.
6.Yleensä ite varmuuden vuoks laitan teipin viel päälle.
7. Kannattaa taktikoida, minkä kynnen laitan ensin, jotta viimeisten laitto on helppoa, itse tutossa aloitin peukalosta, mutta yleensä se on pikkurilli.
8. Koita muistaa asettamis järjestys, reunoille saattaa välillä jäädä, mutta huomattavan hyvin lähtee.
9. Tykkään usein katsella noita vanuja. :D
10. Mun kynnet on ikävän keltaset, siitä kun laitoin ne tuputus/vesimarmori kynnet, enkä laittanut keltaisen alle valkoista.



Elmukelmua, folioo tai jtn. vastaavaa, mikä tarttuu eli ei mitään leivinpaperia.

Leikkaa 10 sopivaa palaa elmukelmust ja jokasta palaa kohden vanulappu.

Kynsilakan poistoainetta

Kasta yksi vanuista kynsilakanpoistoaineeseen.

Laita vanu kelmun päälle ja aseta kynsi vanun päälle.

Kääri/solmi kelmu sormen toiselta puolelta, lisää tarvittaessa pala teippiä.

Toista vaiheet 4-6 toiseen sormeen ja lopulta kummankin käden tulisi näyttää tältä.

Sitten vaan lähtee ensinmmäisestä laitetusta irrottamaan.

Lakan kuvio yleensä tarttuu aika kauniisti vanun pintaan.


Vanut irrotettuna pitäisi näyttää tältä.

Vanulappu taidetta :D

Shoppailin taas uusia kynsilakkoja! :D Onkohan mulle iskeny joku addiktio.. ;D no onneks rahat loppumas taas tältä kuulta, niin tulee pikku tauko.Toivoin joululahjoihin China Glaze lakkoja, toivottavasti ne löysi.
Mun kynsilakka-armeijaan pääsi 3 uutta tulokasta.

Vapaavalinnasta 3kpl 5€ ei paha ;)

Mä ostin sieltä vapaavalinnasta myös jouluvalot ja tollasen joulun lasipallon. Nyt mun ikkuna on aika koristeellinen, noita tuikkuja en uskalla kauaa polttaa, kun olen kuullut kauhutarioita siitä kun ikkunaverhoista syttyy palo. Muutama kuva siis vielä niistä.

Toi on aika hämärä, mut niin on ulkonakin..


Tota liekkiä katsellessa tulee lämmin.

Tä enkelipallo on mun mielest tosi kaunis ja herkkä, vaihtaa väriä. Ostin yhdel kaverillekin samanlaisen (Y)

Noi sydämet on kans ihanat ottaen huomioon, että olivat puoleen hintaan eli jtn. 5-6€


Vielä yksi juttu, yritän kirjoittaa enemmän kirjakielellä, vaikka turun murre tuppaa tunkemaan läpi. :( Nyt siirryn lakkaamaan kynsiä, joten nähdään taas.
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti