maanantai 31. joulukuuta 2012

27. New year's nails and ex-music nails

Moroo, hyvää uutta vuotta ! Tä on nyt tällanen postaus, ku laitoin kotoo äkkii kynnet ja sit laitoin kuvat tähän jo valmiiks, ja nyt kaverin luona kirjottelen. Noi mitä tossa ensin on niin on tuollaset musiikki kynnet. Mun piti eilen illalla ottaa kuva, mutta kun illalla otin kuvan kädet näyttivät tolta.

Teatterissa mä ohjaan yhden lastennäytelmän, ja pidettiin niiden treenien jälkeen näyttelijöiden kanssa maalaustalkoot. Maalattiin pahvilaatikoita. Sitten mä päätin josain vaiheessa käydä spray-maalaamassa yhden laatikon punaiseksi, joka oli kauhea idea. Mun käsiin tuli punasii pienii väriläikkiä. HYI ! Ja sit yks maali pehmensi mun keskarin pinnal lakkaa oudosti ni otin irti. Ja nääyttää järkyttävältä !

noissa käytin Make up storen Kajaa - yllätys yllätys - ja sitten technicin mustaa.

Käsi täynnä punasia pilkkuja

Tosta peukalosta oon tyytyväinen

Sitten uusivuosi. En ehtinyt kiireen vuoksi paljoa siistimään. Käytin kultaista H&M:n lakkaa ja Pretty Woman - tota sinistä (Se on tosi huono lakka!!!) Yritin poistaa punasta maalia käsistä.

Sitten vaan kuuden jälkeen leikkimään ilotulituksilla, mutta muistakaa suojalasit ;)

Sanne on itseasiassa istumassa mun takana, joten hyvää uuttavuotta, ja palaillaan ens vuonna!
Kuten mä innokkaana espanjan opiskelijana kirjottelen ni Feliz año nuevo a todos ! :3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti