sunnuntai 2. joulukuuta 2012

4. Burberry !

Moi!
Tä on mun eka teksti tänne, on ollu vähä mutkia matkassa ku netti meni rikki jne :S Mut parempi myöhässä ku ei millonkaan :) Jos nyt kerron tähä alkuun jotain itestäni, niin oon 16 - vuotias tyttö ja harrastan ratsastusta. Otan elämän yleensä aika rennosti (koulun suhteen vähän turhankin rennosti :D) ja rakastan kotona oleskelua. En oo todellakaan taitava missään piirtämis- ja maalausjutuissa ja sen takia jotkut vähän luovemmat kynsitaitelut tuottaa ongelmia, mut ehkä tässä pikkuhiljaa kehittyy!
Oon lakkaillut kynsiä aktiivisemmin nyt n. vuoden ajan :) Tä vuos on sisältäny epätoivosta kynsien kasvatusta, aika paljon rahankulutusta tähän harrastukseen ja monta kynsi-inspiraatiota (jotka on kyl toisinaan epäonnistunut täydellisesti..). Omistan tällähetkellä n. 60-70 kynsilakkaa, akryylimaaleja, konad-juttuja, koristelujuttuja ja vähän kaikenlaista kynsiin liittyvää. Mut kokoajan tulee lisää, sitä ei voi välttää! Mun kynnet on tällähetkellä omasta mielestä iha hyvän pituiset, en todellakaan halua ylipitkiä kynsiä. Pidän kynsillä kokoajan lakkaa, jottei kynnet lohkeilis niin helposti. Mun mielestä on ihanaa, kun kynnet on lakattu, vaikka sitten vaan yhellä lakalla :)

Nyt näihin Burberry-kynsiin ! En henk. koht. oon ihan hirveen rakastunut Burberry-kuosiin, mut halusin kokeilla kuitenkin :) Tämmöset kynnet ei oo mikään uus keksintö, ja halusin kokeilla Burberryä myös omille kynsille. Tein ihan perinteisen väriset, vaikka jälkeenpäin ajatellen vaaleanpunaset tai siniset ois ollu ehkä kivemmat.. Nä onnistu mun mielestä ihan hyvin, vaikka nimetön on vähän eriparia muiden kanssa ja keskisormessa oleva tekokynsi (oma kynsi lohkesi) on liian iso. :) Kuva ei oo huippulaadukas, mut ei voi mitään !

Käytin:
- Golden Rose 79
- Orly French Tip
- Konad Black
- Punainen lakka, jonka nimeä en muista
- alus- ja päällyslakka


-Sanne

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti