perjantai 28. joulukuuta 2012

24. Red hair.. ;)

Heipä hei,

 Tässä nyt ei mitenkään kynsipostaus. Mun ystävä värjäs mun tukan. Eli tossa kuvat ennen ja jälkeen. Eipä mulla sitten varmaan muuta sanottavaa, ku hiukset ruskeiks sitten helmikuussa. Ja mun hiukset oli kamalan väriset ihan senkin takia kun oli blondatut ennen, vaikka ihan luonnon brunette olen. Tiedän myös, että mun latvat on erittäin huonossa kunnossa, mutta on öljyn avulla aika ihanasti tullut parempaan kuntaa, huomioiden, että oon käyttänyt ihan perus ruokaan käytettävää oliivi-öljyä.

Huom. ihan alhaalla vähän vielä tietoa.
Harmi, ettei järkkärin laatu toimi tosa muuttuvassa kuvassa.

Omaperäinen kuva, ennen.
Arvatenkin, käyttämäni väri..






Oon päätynyt punaiseksi värjäillessäni sellaiseen lopputulokseen, että tuo Schwarzkopf:in Live color xxl värit toimii kaikkein parhaiten, ainakin mun hiuksiin. Jollei hae jotain maailman luonnollisinta väriä. (luonnon vaaleat yms.)
Vähän sievempi kuva, jälkeen.

Hei, olen Emilia, tässon fiksu blogaaja..

Ja järkevät "taide"kuvat jatkuu..(Kyllä, Nanakin pyöritteli silmiään.) :D Mut jotain perjantaiviihdettä..

Huomenna se ehkä vähän viisaampi blogaaja-neiti palaa maailmalta ja tekee postauksen, kun mä olen töissä keskiyöhön asti. <3 (Ja seuraavaksi postaan taas kynsistä  ei huolta :D  )
öitä :3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti