keskiviikko 26. joulukuuta 2012

22. French manicure

Heips,

Mulla on jo suuri lista mitä mun pitää tilata eBay.com:sta ja Cesarsshopista(tai Nded). Alan siis pian käyttämään geeli-uuniani taas vaihteeksi, mutten suinkaan omiin kynsiin, vaan siskon, äidin ja isoäidin, ainakin näin aluksi. Ihan vain, että tulee käyttöön ja voin kehittyä siinä. Jos vaikka joskus tekis muillekin, pienest hinnasta tietty. eBay:st aion tilata swatchaus-kiekkoja kun on niin halpoi ja sitten kynsi koristeita ja omat dotting toolit, et voin palauttaa Sannelle sen oman. Löysin tollasen kynsiblogille 30pvän haasteen, kattoo nyt jos jossai vaihees, :)

Meillon kauhee meno pääl kotona kun isoveli muuttaa nyt pois.

Tuli pikkusiskon kaa tällanen pieni innostus. Tehtiin siis ranskalaiset manikyyrikynnet, ei nyt ihan perus tietenkään. En tosiaan IKINÄ ennen ole yrittänyt tehdä ranskalaista manikyyriä. Eikä lopputulos nytkään tyydytä, enkä vähään aikaan uskalla yrittää uusiksi. : D Käytin tuossa, mun pikkusiskon 2 uutta TCW:n ranskalaiseen manikyyriin tarkotettua lakkaa, valkoinen ja vaalean punainen. Sitten tuota omaa makeup storen Kaja-lakkaa, jonka sain joululahjaksi. Anteeksi pyydän, etten saanut vielä kaikkea joulukynsien punaista poistettua, tuolta reunalta siis. Olisi kans kiva jos kaikki kynnet olisivat mun pikkurillin ja peukalon pituisia. :)

Tollanen erikoinen ranskalainen manikyyri.

Tuossa on Kaja-lakkaa käytetty. Levittyi ihanan tasaisesti, ja olisin voinut laittaa ehkä toisenkin kerroksen. Kun lakka on kuivunut niin pinta on hyvin kestävä.


Sitten mä tein mun pikkusiskol vähä kampauksii.. :D Tollasen nuttura. Oikeestaan tein ensin tuon alemman kuvan letin ja pyöritin siitä nutturan.


Ja tossa on siis se mitä nyt ihan ensimmäistä kertaa kokeilin. Mun pikkusiskolla on mun mielestä niin ihanat hiukset, koska blondit, tosi paksut ja pitkät. Hällä oli pienenä ihan valkoiset hiukset, mutta tummuneet ovat vähän, ja nyt muutenkin tummuneet kun on talvi. Mun pikkusiskolla on lisäksi aika lailla meiän äitin väriset silmät, eli sellaset vähän niinkun ruskeat.


Kiitos Nanalle, että saan tehdä sulle kampauksia. :D

8 kommenttia:

  1. Hei kivan olonen kynsiblogi :) Jään seuraileen :3

    VastaaPoista
  2. Ompa nättiä toi sininen lakka :) Mä koitin kanssa tehdä ranskista eilen, mutta meni ihan pieleen :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No joo eipä oo noi munkaan mitää ammatti tasoa.. :D Kai siinäkin sitten kehittyis, jos useemmin tekis. :) Ite oon nyt täysin rakastunut tohon sävyyn :D

      Poista
  3. Voi kun ihania!!:) Munkin pitäisi laittaa taas kynnet, mutta en vielä tiedä minkälaiseksi niin noita vois kokeilla!:p

    http://saijis.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  4. Oii on aina tosi kivaa lueskella näit kynsiblogeja! :D ite tykkään kan hirveesti laittaa kynnet, liityin lukijaksi!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti, ja joo ite pidän kans lukee kaike maailma blogei :D

      Poista