tiistai 25. joulukuuta 2012

21. Joulujuttuja

Mooi! :)

Rakastan näitä jouluaaton jälkeisiä päiviä, kun koko perhe on koossa eikä oo kiirettä tehdä mitään. Voi vaan oleskella :) Mä yritän tehdä itselleni joulun ja uudenvuoden välisen ajan aina mahdollisimman mukavaks ja otan rennosti kotona lämpimässä. Tä rento oleskelu toisaalta taitaakin loppua jo huomenna, sitte taas mennään.. Teen muutaman päivän reissun pois kotoa ja nään kavereita :)

Tän vuotinen joulu vaikutti jo etukäteen tosi lupaavalta, koska koko joulukuun (?) ajan on ollut lunta maassa ihan riittävästi ja mun joulufiilis on kestänyt hyvin :) Omalla kohdalla jouluaattopäivä oli vähän häsellystä, jätin taas asioita viimetippaan, kuten sisarusten lahjojen paketoinnin ja cake popsien leipomisen.. Mut illalla ei ollu kiirettä mihinkään ja sain kaiken tehtyä ennen iltaa!
Kaikinpuolin jouluaatto oli juuri sellanen kun toivoinkin, sain kivoja & tarpeellisia lahjoja ja sai olla rauhassa perheen ja sukulaisten kanssa. Ja tietty syödä hyvin ;)



Mun joululahjta tänä vuonna näytti tältä :) Toi DKNY - hajuvesi oli mun ykköstoive ja oon tosi ilonen kun sain sen, se tuoksuu niin hyvältä! Isoveli oli sattumalta osannu ostaa mun lempisuklaata, tota Kalevin valkosuklaata ison levyn. En malttanut olla avaamatta sitä, joten se on tossa kuvassa jo avattuna :D Toi Taika-muki oli kanssa yks mun toive, halusin ison mukin, mihin mahtuu kunnolla juomista!
Nyt kuvaa katsoessani tajusin, että kollaasista jäi pois strassihyrrä ja korupuu, mitkä sain. Strassit pääsevät varmaan kuitenkin jo tänään käyttöön, joten eiköhän niistä tule vielä kuva :)


Kattelin tänään netistä kameroita. Mulla on ollut alunperin mielessä yksi Canonin kamera, joka ei ole järkkäri, mutta varmasti ihan riittävä mulle. Se kamera ei kuitenkaan ole mikään taskumalli, ja haluaisin nimenomaan kameran, jota voi kantaa helposti mukana. Hankin siis varmaan Olympuksen pienikokoisen järkkärin...ehkä :)
Voin ihan suoraan myöntää, että mun ymmärrys kameroista ja valokuvaamisesta on todella pieni eikä mulla ole suurta intohimoa opetella kaikkia hienon kameran saloja, ja siks ajattelin aluksi tyytyä ihan digikameraan. Olis kuitenkin enemmän kuin kiva saada hyvälaatuisia kuvia ja nopea kamera. Nykyinen kamerani ei tosiaan kykene ottamaan hyviä kuvia esim. hämärässä tai liikkuvista kohteista. Tällähetkellä täällä blogissakin olevat (mun ottamat) kuvat on aika JÄRKYTTÄVIÄ.


Tässä vielä kuva mun ensimmäisestä Cake pops -yrityksestä. Rakenne ja koristelu onnistui ihan hyvin, vaikka noista palloista tulikin vähän liian isoja.. Maku ei kuitenkaan ollu tosiaan mikään harmoninen, turkinpippuricrush, tummasuklaa ja appelsiinituorejuusto ei maistunut mitenkää järisyttävän hyvältä yhdessä...mut ehkä nä tulee syödyks :)

Aihe nyt vähän karkas kynsistä..! Hyvää joulun jatkoa kaikille, kun onhan tässä vielä jouluaikaa jäljellä!! :)


4 kommenttia:

  1. kivanolonen blogi ja ihania noi kynnet mitä nyt alempaaki katoin :) !

    http://smile-you-are-beautiful-salla.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Kivoja lahjoja oot saanu, ja kaikinpuolin kiva blogi, liityin lukijaksiki.
    Olis tosi kivaa jos kävisit kattoos munki blogin, ja liityin lukijaksiki (:
    jeminad.blogspot.fi

    VastaaPoista